بسياري از امکانات ، که بايد با استفاده از فرآيند حذف از بين بروند. اينها به عنوان موارد فکري در هيچ نظم خاصي ذکر نشده اند (در واقع موارد ساده تر عمدتاً به انتهاي ليست هستند) ، بنابراين ممکن است ابتدا موارد ساده تري براي از بين بردن و شروع به کار روي آن دسته اول بخوانيد. برخي با بازرسي از بين مي روند ، بعضي ديگر جريان هواي کم را استنباط مي کنند بنابراين در صورت طبيعي بودن جريان هوا و غيره مي توان از بين رفت.


1) موتور فن در حال کار است ، اما فن خود شير و يا پيچ نگهدارنده خود را از دست داده است و يا در مقابل مسکن متصل شده اما روي شافت سست مي شود ، بنابراين در شافت موتور مي چرخد ??و در صورت وجود هوا زيادي حرکت نمي کند.


2) فن خود به آن وصل شده است و يا قطعه اي از کاغذ روغني پلاستيک يا چيزي شبيه به آن است که مانع از حرکت هوا آنطور که بايد مي شود.


3) مشعل ها فقط در حالت کم کار مي کنند ، اگر مشعل چند مرحله اي کنترل شود - همچنين چراغ هاي مشکل يا کدهاي موجود در کوره را بررسي کنيد اگر مال شما آنها را دارد


4) پنکه فقط با سرعت کم کار مي کند ، اگر فن يا متغير باشد يا چند سرعته باشد - اين مي تواند به دليل مشکل کنترل کننده ، تنظيم غلط ترموستات يا انسداد جزئي جريان هوا در مجراي بسته به شرايط و انواع ايمني باشد. سنسور واحد شما - همچنين چراغ هاي مشکل يا کدهاي مربوط به کوره را بررسي کنيد


5) در صورت داشتن واحد با راندمان بالا ، احتمالاً مشعلها مشكل اشتعال هستند ، اما فن اگزوز و / يا دمپر به طور صحيح كار نمي كنند يا لوله اگزوز يخ زدگي مسدود شده است (در صورت داشتن هواي بسيار سرد) ، بنابراين گردش هوا يا سنسور فشار پشتي تعيين كننده اگزوز است. به طور صحيح تخليه نشده و مشعل را بعد از مدت زمان بسيار کوتاه خاموش مي کند - معمولاً بيشتر از 10-20 ثانيه.


 


جهت مشاوره و خريد مشعل ، مشعل ديگ بخار ، مشعل گازي ، مشعل دوگانه سوز مناسب فضاي خود با کارشناسان شرکت بامين تهويه تماس بگيريد يا به وب سايت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نماييد.


 


6) کويل تبخير کننده A / C وصل شده است - اگر A / C هنوز روشن باشد ، داراي پارچه ، قالب ، و يا حتي يخ هستيد - بنابراين جريان هوا را مسدود مي کند. اگر اين اتفاق مي افتد ميزان هواي در حال انتقال نيز پايين مي آمد ، نه فقط دما.


7) يک مانع و يا کنترل كننده در مجاري كاري عمل نكرده يا جابجا شده است ، بنابراين يا جريان هوا مسدود مي شود ، يا بيشتر آن به قسمت ديگري از مجاري (ممكن است به يك طبقه ديگر يا بال) برود.


8) در صورت وجود سيستم مجراي چند ناحيه اي ، با داشتن ترموستاتهاي فردي که جريان هواي هر ناحيه يا کف آن را کنترل مي کند ، اگر باتري موجود در ترموستات از بين رفته باشد ، نمي تواند از عملکرد دمپر کنترل براي گردش هواي صحيح استفاده کند و ممکن است در اصل جريان هوا را به يک يا بيشتر خاموش کند. مناطق.


9) برخي از بازها در مجاري - پنل دسترسي به اواپراتور يا هواگير ، انتهاي مجراي خالي و غيره از کار افتاده است ، يا مجرايي در يک درز از هم جدا شده است ، و يک خروجي گسترده از مجراي خروجي را که ي زيادي دارد ، رها مي کند. جريان هواي گرمايش ، باعث جريان هواي کم در رجيسترها مي شود


10) مجرايي (قابل انعطاف) سقوط کرده يا مستقر شده است ، بنابراين يک پيچ و خم ايجاد کرده و بخش زيادي از جريان هوا را در آن نقطه مسدود مي کند.


11) اگر داراي يک کنترل کننده هوا A / C جداگانه باشيد که به مجاري تغذيه مي شود ، شايد زمستان نمانده باشد بنابراين بخش خوبي از هواي کوره شما در حال دميدن است که آن هواگير را به بيرون از منزل يا هر کجا که هوا جذب آن باشد.


12) نادر است ، اما گاهي اوقات با سيستم هاي چند ترموستاتي اتفاق مي افتد - يا سيستم تهويه هوا هنوز روشن است و با کوره مي جنگد زيرا يکي از ترموستات ها به جاي Heat بر روي A / C تنظيم شده است يا داراي باتري هاي مرده است ، يا ترموستات هنوز تنظيم شده است. / C حتي اگر A / C خاموش باشد ، بنابراين ناحيه يا منطقه اي که ترموستات کنترل مي کند ، سيگنال را به کوره يا کنترل کننده دمنده منتقل نمي کند تا هواي گرم را از بين ببرد ، بنابراين تنها چيزي که مي خواهيد کمي از نشت هوا در گذشته است. دمپر کنترل


13) اين امکان وجود دارد که جت هاي مشعل متصل شوند و يا در زنگ زدگي پوشانده شوند. در بخاري هاي آب بسيار بيشتر از کوره ها اتفاق مي افتد اما در واحدهاي قديمي تر يا در مواردي که شرايط اگزوز چگالش دارد در لوله هاي دودکش در بالاي واحد اتفاق مي افتد و منجر به آب شدن زنگ زدگي روي مشعل مي شود.


14) نادر است اما مي تواند براي عملکرد شير کنترل گاز اتفاق بيفتد و اجازه ندهد مقدار مناسب گاز از آن عبور کند ، بنابراين ممکن است مشعل اصلي "سبک" شود و در اطراف محيط سوخت شود ، اما فقط با شعله اي کوچک - جريان کامل گاز نيست. آنطور که بايد دليل عادي اين امر ، ترموکوپل است / ترموپيل سيگنال بسيار ضعيفي ايجاد مي کند تا بتواند دريچه گاز بنزن بنزيني را به طور کامل باز کند ، يا سيم پيچ سولنوئيد موجود در شير کنترل گاز خراب باشد ، بنابراين فقط شير گاز را تا حدي باز مي کند. يک ولت اهم متر ميلي ولت براي اندازه گيري خروجي ترموکوپل / ترموپيل مي گيرد تا ببيند ميزان ولتاژ مناسب است يا خير.


15) بسيار نادرتر است ، اما من آن را ديده ام (چيزي شبيه به را خزنده که از چرت زدن و گرم شدن هوا خوب از خواب بيدار نمي شود) لانه ات ايسان (مانند هورنت / ژاکت هاي زرد معمولاً) يا جوندگان / varmit در مجاري است. بيشتر در واحدهاي داراي ورودي هواي خارج مستقيماً به داخل کوره و يک کوره مهر و موم شده اتفاق مي افتد ، بنابراين انسداد باعث محدود شدن هوا در داخل کوره مي شود.


اگر اين امکانات آن را براي شما حل نمي کند ، بايد يک پيمانکار گرمايش و A / C را که داراي رتبه بندي مناسب و بررسي شده است (طبقه جستجو در ليست جستجو کنيد) پيدا کنيد.


مشعل-مشعل گازي-مشعل دمنده دار


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها


تــــــــــــــلاش سایت تفریحی ظروف پلاستيک آشپزخانه پارتیشن شیشه ای Game Online خانم پز شهر دوست داران کتاب John مقاله های کاربردی طراحی سایت